Sådan virker Bestil Let
Bestil Let systemet består af en shop og en betjeningsterminal, BernObox med indbygget bon printer.
Hvem kan bruge systemet
BernOboxen´en kan med fordel anvendes i virksomheder/butikker, der benytter sig af enhver form for bestilling, bookning og reservation over internetet, der kræver et svar fra butikken til kunden, fx
- Til online bestilling, fx takeaway, blomster eller lignende.
- Til click & collect af diverse varer
- Til bordbestilling på restaurant
- Til bekræftelse på leje af forskellige varer
- Og meget mere…

Sådan kan du bruge Bestil Let
Der er to muligheder for at bruge Bestil Let.
- Du kan have en Bestil Let shop, hvor kunden kan lægge sin ordre. Ordren ryger direkte til BernOboxen, hvorfra den printes ud og du kan give kunden besked om afhentningstidspunkt med det samme.

Kunden bestiller i din Bestil Let-shop

Ordren sendes til BernOboxen

Kunden får besked om afhentningstidspunkt med det samme
Eller…
- Du kan tilknytte vores BernObox til din eksisterende shop via et plug in. På den måde kan du få alle BernOboxens fordele på din egen shop, uden at du skal skifte din nuværende shop.

Kunden bestiller i din eksisterende shop

Ordren sendes via plugin til BernOboxen

Kunden får besked om afhentningstidspunkt med det samme
Sådan virker systemet for dig og din forretning
- Kunden lægger en ordre i din shop.
- Du modtager kundens bestilling via BernOboxen i løbet af få sekunder.
- Der udskrives en bon med bestillingen.